Kampanie Adwords

Kampanie AdWords to szybki, skuteczny i opłacalny sposób na zwiększenie ruchu na stronie, rozpoznawalności marki w Internecie, ale przede wszystkim generowanie sprzedaży oraz leadów. Skontaktuj się z nami, a my wybierzemy najlepszą strategię dla Twojej firmy.

SEO

Wielokierunkowy proces optymalizacji strony pod wyszukiwarki obejmuje jednocześnie trzy płaszczyzny działań – optymalizację struktury i zawartości strony, indeksację oraz analizę pozycji. Sprawdź na czym dokładnie polegają nasze strategie bezpiecznego pozycjonowania stron.

Użyteczność stron

Tworzenie intuicyjnych stron nie zawsze jest intuicyjne dla ich projektantów. Doradzamy oraz prowadzimy całościowe projekty poprawy użyteczności, a tym samym zwiększenia kanałów konwersji na stronach klientów. Zamień swój ruch na stronie w większy przychód dla Twojej firmy.

FAQ

Kiedy widać efekty prowadzenia kampanii?

Efekty prowadzenia kampanii widoczne są praktycznie od razu po jej uruchomieniu. Przy kampaniach AdWords w odróżnieniu od efektów w wynikach organicznych reklamy pojawiają się w wyszukiwarce od razu. Kampanie jednak wymagają stałej analizy oraz optymalizacji w celu zmniejszenia kosztów oraz zwiększenia zwrotu z inwestycji.

Mam wejścia na stronę, lecz zero odzewu?

Twoja strona najprawdopodobniej nie jest intuicyjna dla użytkowników. Potencjalni klienci nie mogąc znaleźć interesujących ich informacji rezygnują i szukają dalej – najprawdopodobniej u konkurencji. W takim przypadku trzeba zadbać o użyteczność strony. Odwiedzający stronę powinni bez wcześniejszego zapoznania się ze stroną potrafić błyskawicznie poruszać się po witrynie, znajdując na niej wszelkie informacje oraz mieć możliwość łatwego i szybkiego kontaktu czy też kupna.

SEO, czy może kampania AdWords?

Naszym zdaniem najlepsze efekty przynosi działanie na obu tych płaszczyznach. W pierwszym etapie warto mocno skupić się na kampaniach AdWords. Efekty są widoczne znacznie szybciej, a Ty promujesz swoją stronę od razu. Jednocześnie można zacząć działania optymalizacyjne strony, które będą widoczne po dłuższym czasie – w zależności od stopnia trudności słów kluczowych oraz konkurencji.

Jaki budżet przeznaczyć na kampanię?

Minimalny budżet jakim można zasilić swoje konto kampanii to 50 zł. Jeną z wielu zalet linków sponsorowanych jest całkowita kontrola nad środkami przeznaczanymi na reklamę. Gdy zauważymy, że kampania jest skuteczna i przynosi wysoki zwrot z inwestycji możemy zwiększyć budżet dzienny w kampanii i tym samym lepiej wykorzystywać potencjał wyszukiwań. 

Dlaczego my?

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google AdWords. Egzaminy jakie ukończyli nasi eksperci potwierdzają szeroką i specjalistyczną wiedzę z całego zakresu marketingu wyszukiwarkowego. Dzięki temu mają Państwo pewność, że działania marketingowe są zlecane najlepszym specjalistom z branży w Polsce.
Nasze relacje z klientami są naszym najważniejszym atutem, a nasz zespół ekspertów jest rdzeniem dla efektywności naszej pracy. Stały kontakt z klientem oraz systematyczny system raportowania skuteczności kampanii sprawi, że będą Państwo spokojni o swoje budżety marketingowe, co pokaże zwrot z robionych inwestycji.
Mamy jeden z najwyższych wskaźników retencji klientów w branży. Skuteczność kampanii oraz nastawienie na klienta sprawiają, że współpraca z naszą agencją jest zawsze długofalowa. Ciągła optymalizacja kampanii oraz zwiększenie zwrotu z inwestycji klienta sprawiają, że klienci widzę efekty naszej pracy poprzez zwiększenie ich przychodów.