Bing Ads – Reklama w wyszukiwarce Bing
Reklama w wyszukiwarce Bing działa na bardzo podobnej zasadzie co Google AdWords. Możemy reklamować się w wynikach wyszukiwania oraz sieci partnerów wyszukiwarki Bing. Faktem jest to, że w Polsce bardzo mały odsetek internautów używa tej wyszukiwarki przeglądając Internet (ok. 2%). Jednak inaczej się to ma w innych krajach – w USA Bing zajmuje ok. 20% rynku wyszukiwarkowego. Dlatego właśnie reklama w Bing jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które chcą zwiększyć swój zasięg w śród potencjalnych klientów – zwłaszcza na rynkach zagranicznych. Mniejsza ilość reklamodawców niż w Google AdWords to także mniejsza konkurencja, a co za tym idzie niższe koszty kliknięcia. Warto wykorzystać system Bing Ads przy swoich działaniach marketingowych, aby zwiększyć zasięg oraz ROI.
Wszyscy nasi eksperci posiadają oficjalne certyfikaty Bing Ads potwierdzające zdanie egzaminów oraz zaawansowaną znajomość i doświadczenie w reklamowaniu na tej platformie. Dzięki temu masz pewność, że Twój budżet reklamowy przyniesie duży zwrot z inwestycji, a prowadzone kampanie są optymalizowane w sposób profesjonalny. W Polsce istnieje niewiele firm, które posiadają doświadczenie oraz wiedzę z prowadzenia dużych kampanii w systemie Bing Ads.
Zachęcamy do wypełnienia ankiety poniżej i skorzystania z bezpłatnego audytu kampanii Bing oraz AdWords dla Twojej firmy – dzięki niej będziesz wiedział jakie korzyści mogą Ci przynieść kampanie wyszukiwarkowe, jakich efektów oraz zasięgu możesz się spodziewać i jaki będzie optymalny budżet dla Twojej firmy – sprawdź to nic nie kosztuje i nie zobowiązuje Cię do współpracy. Jeśli szukasz firmy, która w sposób profesjonalny i w 100% skupiony na wynikach i efektach poprowadzi dla Ciebie kampanie Bing Ads oraz Google AdWords nie szukaj dalej i zamów bezpłatny audyt dla Twojej firmy.
Kampanie AdWords
Zamów bezpłatny audyt kampanii
[estimation_form form_id=”3″]
[nchat][/nchat]