Remarketing
Remarketing to świetny sposób na dotarcie do precyzyjnej grupy użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili już naszą stronę internetową. Często proces decyzyjny czy zakupowy internautów składa się z wielu wizyt, szukania informacji, opinii, recenzji itp. Nie zawsze użytkownicy zdecydują się na kupno naszego produktu lub skorzystanie z naszej usługi od razu po wejściu na naszą stronę. Warto wracać do takich osób i stymulować ich proces decyzyjny poprzez właśnie działania remarketingowe. Jesteśmy w stanie precyzyjnie określić użytkowników Twojej strony i posegmentować ich według ich zachowania. Przykładowo możemy wydzielić użytkowników, którzy weszli na stronę z butami Nike jednak nie kupili ich. Następnie prezentować tej grupie reklam specjalną ofertę promocyjną na te właśnie buty, które oglądali wcześniej.
Dzięki wykorzystaniu wielu platform i systemów marketingowych możemy dotrzeć do Twoich użytkowników i klientów praktycznie w każdym miejscu w Internecie: na strona internetowych, na portalach społecznościowych, kanałach VOD, youtube.com, na telefonach komórkowych czy w emailach. Wykorzystanie zaawansowanego remarketingu pozwoli na skuteczne i bardzo efektywne kampanie diametralnie zwiększające ROI.
Tylko odpowiednia strategia, ustawienie oraz stała optymalizacja pozwolą na prowadzenie kampanii, które będą opłacalne, przynoszące zwrot z inwestycji. Zachęcamy do wypełnienia ankiety poniżej i skorzystania z bezpłatnego audytu dla Twojej firmy – dzięki niej będziesz wiedział jakie korzyści mogą Ci przynieść kampanie AdWords oraz co może Ci przynieść remarketing – sprawdź to nic nie kosztuje i nie zobowiązuje Cię do współpracy. Jeśli szukasz firmy, która w sposób profesjonalny i w 100% skupiony na wynikach i efektach poprowadzi dla Ciebie kampanie Google AdWords także remarketingowe – nie szukaj dalej i zamów bezpłatny audyt dla Twojej firmy.
Kampanie AdWords
Zamów bezpłatny audyt kampanii
[estimation_form form_id=”3″]
[nchat][/nchat]